Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

CHARTER BULGARIA 2021 DIN DEVA, ALBA, SEBES, SIBIU, VALCEA, PITESTI, BUCURESTI

...

Citeste mai mult

CHARTER BULGARIA 2021 DIN DEVA, ALBA, SEBES, SIBIU, VALCEA, PITESTI, BUCURESTI

CHARTER AUTOCAR BULGARIA 2021 OPERAT DE AIR TOUR TRAVEL

COPILUL PANA LA 14 ANI - TRANSPORT GRATUIT (INSOTIT DE 2 ADULTI)

Turistii vor fi lasati in vara 2021 cat se poate de aproape de hotel.

Traseu charter vineri: Deva - Alba Iulia – Sebes – Sibiu – Valcea – Pitesti - Bucuresti – Ruse- Balchik- Albena- Nisipurile de aur – Constantin si Elena – Varna – Byala - Obzor- Sveti Vlas – Elenite - Sunny Beach- Nessebar si retur

PLECARI DIN TARA VINERI SEARA - SEJUR 7 NOPTI

INTRARE LA CAZARE SAMBATA

Traseu: Deva - Alba Iulia – Sebes – Sibiu – Valcea – Pitesti - Bucuresti – Ruse- Balchik- Albena- Nisipurile de aur – Constantin si Elena – Varna – Byala - Obzor- Sveti Vlas – Elenite - Sunny Beach- Nessebar si retur

 

Nr. curselor

Date plecare din România

Data check-in Bulgaria

Date plecare din Bulgaria

Date sosire în România

PRIMUL COPIL PANA LA 14 ANI TRANSPORT GRATUIT

Charter 1

11.06.2021

12.06.2021

19.06.2021

20.06.2021

Charter 2

18.06.2021

19.06.2021

26.06.2021

27.06.2021

Charter 3

25.06.2021

26.06.2021

03.07.2021

04.07.2021

Charter 4

02.07.2021

03.07.2021

10.07.2021

11.07.2021

Charter 5

09.07.2021

10.07.2021

17.07.2021

18.07.2021

Charter 6

16.07.2021

17.07.2021

24.07.2021

25.07.2021

Charter 7

23.07.2021

24.07.2021

31.07.2021

01.08.2021

Charter 8

30.07.2021

31.07.2021

07.08.2021

08.08.2021

Charter 9

06.08.2021

07.08.2021

14.08.2021

15.08.2021

Charter 10

13.08.2021

14.08.2021

21.08.2021

22.08.2021

Charter 11

20.08.2021

21.08.2021

28.08.2021

29.08.2021

Charter 12

27.08.2021

28.08.2021

04.09.2021

05.09.2021

GRILA DE TRAIFE PENTRU VARA 2021

Plecari din oraşele

Destinaţie litoral Bulgaria

Tarif bilet dus-întors adult

Primul copil până la 14 ani

Al doilea/ al treilea copil

Tarif bilet dus-întors copil

 

OBSERVAŢII

ALBA, SEBEŞ  Supliment TRANSFER DIN DEVA  10 E/persoana adultă

Supliment TRANSFER DIN DEVA, ALBA, SEBEȘ  

5 E / copil indiferent de vârstă

Albena, Nisipuri, C-tin şi Elena, Balcik, Obzor, Sveti Vlas, Sunny Beach, Nessebar

80 E

REDUCERE 100%

70 E

 Primul copil până la 14 ani beneficiază de gratuitate 100%     ( însoțit de minimum doi adulți – se achită doar transfer Deva, Alba, Sebeș)

-        - Copiii 0-2 ani au gratuitate, dar nu beneficiază de loc in autocar.

- Se consideră adultă persoana cu vârsta peste 14 ani

PRETUL INCLUDE:

- transport Alba, Sebes, Sibiu, Vâlcea, Piteşti, Bucureşti, Giurgiu spre staţiunile bulgăreşti precizate

- la cerere, pentru grupuri, se pot organiza curse cu plecari din alte orase din tara).

- taxele vamale si de pod
PRETUL NU INCLUDE:

- asigurarea medicala (ptional)

- cazare

Elenite

90 E

80 E

 

SIBIU

Albena, Nisipuri, C-tin şi Elena, Balcik

Obzor, Sveti Vlas, Sunny Beach, Nessebar

75 E

65 E

Elenite

85 E

75 E

 

VÂLCEA

Albena, Nisipuri, C-tin şi Elena, Balcik

Obzor, Sveti Vlas, Sunny Beach, Nessebar

70 E

60 E

Elenite

80 E

70 E

 

PITEŞTI

Albena, Nisipuri, C-tin şi Elena, Balcik

Obzor, Sveti Vlas, Sunny Beach, Nessebar

65 E

55 E

Elenite

75 E

65 E

 

BUCUREŞTI/

GIURGIU

Albena, Nisipuri, C-tin şi Elena, Balcik

Obzor, Sveti Vlas, Sunny Beach, Nessebar

55 E

45 E

Elenite

65 E

55 E

 

TARIFE ONE WAY 70% DIN TARIFUL DUS-ÎNTORS

GRAFIC PLECARE AUTOCAR VINERI (INTRARE LA CAZARE SAMBATA)

CHARTER AUTOCAR ROMÂNIA-BULGARIA-ROMÂNIA

TURISTII VOR FI LASATI IN VARA 2021 CAT SE POATE DE APROAPE DE HOTEL

Plecari din Romania in fiecare vineri

Plecari din Bulgaria in fiecare sambata

Plecare din:

Ora

Locul imbarcarii

Plecare din:

Ora

Locul imbarcarii

Deva transfer

20:30

McDonald's GARĂ         

Nessebar

15:30

Hotel Sol Nessebar   sau cât se poate de apropae de hotel 

Alba Iulia

21:45

Parcarea Hotelului Cetate

Sunny Beach

15:45

Hotel Aktinya, Hotel Kuban,  Aqua Park  sau cât se poate de apropae de hotel

Sebes

22:00

Farmacia Helpnet

Elenite

16:05

Aqua Park

Sibiu

23:30

Motel Select-Petrom

Sveti Vlas

16:15

Intrare in statiune

Valcea

01:30

Benzinaria Dacos

Obzor

16:45

Hotel Miramar

Pitesti

03:00

McDonald's GARĂ         

Sf.Constantin

17:45

Langa H.Romance

Bucuresti

04:30

Autogara Militari

Nisipurile de Aur  

18:00

Aqua Polis / Hotel Melia  sau cât se poate de apropae de hotel

Giurgiu

06:00

Vama

Albena

18:15

Centrul de informare  sau cât se poate de apropae de hotel

Balchik 

11.00

Gradina Botanica

Balchik 

18:30

Gradina Botanica

Albena

11.15

Centrul de informare sau cât se poate de apropae de hotel

Giurgiu

23:00

Vama

Nisipurile de Aur  

11.30

Hotel Melia/ Aqua Polis  sau cât se poate de apropae de hotel

Bucuresti

24:00

Autogara Militari

Sf.Constantin

11.45

Langa H.Romance 

Pitesti

02:00

McDonald's GARĂ         

Obzor

12.45

Hotel Miramar 

Valcea

03:30

Benzinaria Dacos

Sveti Vlas

13.30

Intrare în staţiune 

Sibiu

05:30

Motel Select-Petrom

Elenite

13.40

Aqua Park

Sebes

07:00

Farmacia Helpnet

Sunny Beach

14.00

Aqua Park, Hotel Kuban, Hotel Aktinya  sau cât se poate de apropae de hotel

Alba Iulia

07:15

Parcarea Hotelului Cetate

Nessebar

14.10

Hotel Sol Nessebar  sau cât se poate de apropae de hotel

Deva

08:30

McDonald's GARĂ         

NOTĂ! Pentru transferul din Deva – numarul minimum de turiști este de 4 persoane, dacă numărul va fi mai mic, turiștii vor fi transferați cu autocar de linie până la întâlnirea cu autocarul charter.

Supliment TRANSFER DIN DEVA  10 E/persoana adultă

Supliment TRANSFER DIN DEVA, ALBA, SEBEȘ   5 E / copil indiferent de vârstă

Locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor.

Pentru locuri preferenţiale (bancheta 1 şi 2) se percepe un supliment de 5 E şi se confirmă în funcţie de disponibilitatea lor.

Pentru locurile preferențiale pe ultima banchetă se oferă o reducere de 5 E/loc şi se confirmă în funcţie de disponibilitatea lor.

Transportul se efectueaza in functie de numarul de turisti cu autocare / midiautocare /microbuze clasificate international (scaune rabatabile, aer conditionat, DVD, etc). Distribuirea locurilor se face in ordinea înscrierilor, iar imbarcarea pasagerilor se va face după confirmarea pe diagrama de rezervari aflată în posesia soferilor care va fi comunicată cu 48 de ore înaintea plecării.

Fiind cursa autocar charter pentru transport turistic, nu se emit bilete, îmbarcarea facându-se pe baza unui voucher emis de agenţia turoperatoare.

 Nu se face transferul turistilor până la hotelul ales, cu autocarul, exceptând grupurile de minimum 8 persoane cazate la acelaşi hotel, turiștii vor fi lăsați în vara 2021 fie în stația prevăzută în graficul de îmbarcare, fie cât se poate de aproape de hotel. Turiștii vor fi îmbarcați la retur exact din locul în care au fost lăsați, conform înscrisurilor de pe informările primite de turiști cu 24 de ore înainte de plecarea din România.

 

Detalii si rezervari:

E-mail: rezervari@airtourtravel.ro, airtourtravel1@gmail.com

Tel: 0740881447,  0773814309

Sibiu, Piata Unirii, nr 10 (corp cladire Hotel Continental Forum)

 

CONDITII GENERALE DE TRANSPORT CU AUTOCARUL 

CHARTER BULGARIA 2021 OPERAT DE AIR TOUR TRAVEL

 CONDITII GENERALE DE TRANSPORT CU AUTOCARUL

CHARTER BULGARIA 2021

Rezervarile supuse amanarii pentru anul 2021 si operate ca amanare dupa data de 06.06.2020 din anul 2020 platesc diferenta de 20 E/persoana conform tarifelor aferente anului 2021, considerandu-se rezervare cu Early Booking care este  supusa penalizarii de 100% in cazul anularii.

 

            1. In momentul rezervării serviciilor de transport organizate prin intermediul Agenției de turism AIR TOUR TRAVEL din Sibiu, turiștii se obligă:

a) să respecte prevederile în vigoare ale Legii Transporturilor din Romania și a celorlalte state prin care călătorește.

b) persoana care efectuează rezervarea este responsabilă față de Agenția de Turism organizatoare pentru orice pagubă produsă de acesta din urmă.

c) să se asigure că deține toate documentele de călătorie necesare intrării, tranzitării sau staționării pe teritoriul țării străine cum ar fi pasaport, carte de identitate, vize (acolo unde sunt obligatorii), asigurare medicală (fiind recomandată). http://www.politiadefrontiera.ro/ 

d) să se informeze privind însoțirea minorilor în străinătate (procură, cazier etc) http://www.politiadefrontiera.ro/

e) să informeze toți turiștii în numele cărora face rezervarea asupra condițiilor de transport.

f) să respecte prevederile vamale ale țărilor tranzitate și de destinație referitoare la bagajele sale. Agentia de turism organizatoare nu isi asuma nici o responsabilitate în cazul în care un turist nu respectă prevederile mai sus menționate.

g) să accepte decizia vameșului – dacă turistului i se refuză dreptul de a intra sau a tranzita o țară pentru că nu este în posesia documentelor de călătorie valide ori a încălcat legislația statului respectiv ori din orice alt motiv, toate consecintele, inclusiv toate daunele suferite de Agenția de Turism organizatoare si de transportator, cad în responsabilitatea turistului în cauză și vor fi suportate de acesta din urmă, fără vreo returnare integrală sau parțială a contravalorii călătoriei.

h) Daca unul sau mai multi turisti sunt reținuti si debarcați în frontieră pentru motive determinate de formalitățile de trecere a frontierei, documente nevalabile, bagaje ilicite sau ilegale, etc si timpul de rezolvare al problemelor depășește 30 minute, autocarul își va continua călătoria după consumarea a 30 minute.

2. Orar

a) Prezența turistului la locul îmbarcării se face cu cel puțin 30 de minute înaintea sosirii autocarului.

b) Neprezentarea turistului la locul îmbarcării și la ora stabilită, informații ce sunt transmise cu 24 de ore înaintea plecării din țară, nu atrage nicio responsabilitate agentiei de turism, penalizarea fiind de 100% (autocarul nu așteaptă turiștii după ora plecării stabilite în informare).

c) Agentia de Turism organizatoare nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierile curselor si/ sau pentru pierderile suferite de catre călător, ca urmare a acestor întârzieri, orele de sosire depinzând de timpul de așteptare din granite și de condițiile de trafic.

d) Agentia de Turism organizatoare si transportatorul au dreptul, oricând, să anuleze o cursă în cazul amenințării sau existentei unui razboi, conflict armat, atac terorist, blocadă, grevă, conditii meteorologice nefavorabile, mișcări sociale, probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstante ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea călătoriei, sumele de bani achitate fiind restituie călătorului integral.

3. Condiții de călătorie

a) Copiii sunt acceptați la bordul autocarelor numai supravegheati de catre adulți, deținând toate actele necesare trecerii frontierei în condițiile legale (adultul însoțitor de minori  are obligația să se informeze  în privința actelor ce trebuie să le prezinte la frontieră).

b) Turistii sunt obligati să se întoarcă la autocar înaintea orei anunțate pentru plecare, în cazul opririlor făcute pe traseu..

c) În timpul călătoriei, este interzisa folosirea aparatelor personale de radio, casetofoanelor, mini TV, video sau a instrumentelor muzicale ce ar putea perturba liniștea celorlalți călători). Utilizarea acestora este permisă numai în condițiile în care volumul sunetului nu deranjează ceilalți pasageri.

d) Este interzis pasagerilor: fumatul în autocar, deteriorarea sau murdarirea autocarului, consumul de băuturi alcoolice și a alimentelor în interiorul autocarului (vor exista pauze de 10-15 minute pentru servirea mesei)

e) Obstrucționarea în orice fel a conducătorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj în îndeplinirea în bune condiții a atribuților specifice, cauzarea de neplăceri sau disconfort călătorilor din autocar sau altor participanți la trafic este interzisă. In cazul în care comportamentul turiștilor nu este conform acestei prevederi, reprezentantul agentiei de turism organizatoare sau companiei autorizate să efectueze transportul, poate interzice turistului efectuarea sau continuarea călătoriei, fără ca acesta să aibă dreptul la o despăgubire sau rambursare ulterioara a contravalorii achitate.

f) Este interzisă călătoria turiștilor în picioare, fiecare turist ocupă locul propriu în atutocar;

g) In situatia aparitiei unor defectiuni tehnice la mijlocul de transport în timpul călătoriei, turiștii sunt rugați să urmeze instrucțiunile personalului de la bord, permițând echipajului să remedieze situația în cel mai scurt timp posibil, fără a fi asaltați de curiozitățile călătorilor. In cazul in care acestia constată că se află în imposibilitatea remedierii defecțiunii într-un interval de timp rezonabil, un alt mijloc de transport va fi chemat să-l înlocuiască în cel mai scurt timp.

h) Semnarea prezentelor condiții se face la sediul agenției de turism la care se face rezervarea și este efecuată de o singură persoană care își asumă diseminarea condițiilor tuturor persoanelor pentru care a efectuat rezervarea.

i) Solicitarea de revenire în țară a turistului în altă dată decât cea prevăzută de rezervarea inițială, respectiv cu retur la 7 nopți, reprezintă asumarea cheltuielilor de retur de către turiștii care doresc modificarea datei de retur, indiferent de motivul invocat pentru modificarea datei;

4. Bagaje

a) In tarifele prezentate sunt incluse max 45 kg de bagaj (1 sau 2 genti cu dimensiunile medii 70/40/20 cm) per persoana, care se vor depozita în compartimentul pentru bagaje al autocarului, precum și un bagaj de mână de maxim 5 kg (poșeta, rucsac), care se poate lua in interiorul autocarului. Bagajele de mănă trebuie depozitate în spatiile special amenajate din autocar (nu sub scaune sau pe intervalul dintre ele).

b) Transportul animalelor de companie nu este permis.

c) Agenția de Turism organizatoare nu își asumă nicio responsabilitate pentru transportul bagajelor. Aceasta revine în întregime turistului, în afara cazului în care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedită de turist.

d) În cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare în timpul transportului, agenția organizatoare și transportatorul nu se fac vinovate. Daca deteriorarea bagajului de cala se produce din neglijenta echipajului autocarului, aceasta trebuie dovedită de reclamant. Turistii au obligația să depun orice reclamație referitoare la pierderea / furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat după sosire. Orice reclamatie ulterioară nu va mai fi luată în considerare.

e) Transportul în bagaje de: droguri, substanțe explozive sau toxice, arme, muniție, tuburi de oxigen sau gaz, butelii sau orice alte substanțe caustice periculoase, a operelor de arta de patrimoniu făr autorizatiile necesare, precum și alte obiecte și substanțe prin care se încalcă legile in vigoare pe teritoriul Romaniei sau al altor state NU ESTE PERMIS.

5. Sesizări

a) Orice sesizare privind îndeplinirea defectuoasă a serviciilor de transport cu autocarul  trebuie depuse in scris pe adresa de mail office@airtourtravel.ro,  în cel mult 2 zile de la data călătoriei.

6. Rezervari/anulări/modificări/plata

a) La efectuarea oricărei rezervări de transport, după verificarea disponibilității trebuie precizate datele de călătorie, locul de îmbarcare, destinația, hotelul, numărul de persoane/locuri și numele participanților. Trebuie precizată data nașterii copiilor pentru care se solicit reducerea. Cu cel putin 3 zile înaintea datei de plecare trebuie comunicate obligatoriu datele de contactc ale turiștilor – număr de telefon și adresă mail pentru a putea informa turiștii asupra eventualelor modificări de program apărute.

b) Copiii în varsta de până la 2 ani (neîmpliniți la data începerii călătoriei) au gratuitate la transportul cu autocarul dacă circulă însoțiți de doi adulți și nu ocupă loc propriu în autocar. Daca solicită loc propriu și exista disponibilitate la momentul solicitării se aplică tarifele corespunzatoare celorlalți călători.

c) Primul copil în vărstă de până la 14 ani, însoțit de 2 adulți, are reducere la transport de 100% din tariful de bază, exceptând suplimentul de transfer.

5. Anulările rezervărilor confirmate, partiale sau integrale, sunt supuse următoarelor condiții:

a) Anulări efectuate între 30 – 15 zile înaintea plecării – 50% din suma totală;

b) Anulări efectuate între 14 – 7 zile înaintea plecării – 70% din suma totală;

c) Anulări efectuate cu mai puţin de 7 zile înaintea plecării – 100% din suma totală;

d) Excepţie fac rezervările pe Early Booking care se penalizează cu 100% în momentul anulării rezervării.

d) În cazul neprezentării turistului la locul îmbarcării, penalizările sunt de 100%.

e) Rezervările efectuate în regim Early Booking pentru vara 2020 și transferate pentru vara 2021 sunt supuse noilor tarife de vara 2021 și se supun penalizărilor de rezervări Early Booking așa cum au fost rezervate inițial, respectiv penalizarea este de 100% indiferent de momentul anularii, cu condiția ca mutarea să fie realizată în intervalul 06-30.06.2020, după data de 30.06.2020 nu se mai acceptă mutări pentru vara 2021.

6. Modificarea rezervărilor confirmate este supusă următoarelor condiții:

a)  modificarile de nume sunt permise, fara penalizări, cu minim 3 zile înaintea datei de plecare; în preziua și respectiv in ziua plecării, orice modificare de nume este supusă unei penalizari de 10 euro. Acest paragraf se aplică numai în cazul inlocuirii unor persoane, nu și în cazul unor erori de ortografiere/redactare a numelor pasagerilor și nicidecum în cazul rezervărilor cu tarif redus de Early Booking care nu suportă modificări de nume..

b) orice modificare trebuie transmisă în scris Agenției și, după confirmarea acesteia, eventualele costuri trebuie acceptate de catre turisti/reprezentantii acestora

7. Plata serviciilor de transport se va face in euro sau in lei, la curs BNR + 2% din ziua plății, după cum urmează:

a)  în cazul persoanelor fizice sau juridice altele decât agentiile de turism: avans 30% la rezervarea fermă și diferența cu 2 săptămâni înaintea plecării; pentru rezervări solicitate cu mai puțin de două săptămâni înaintea plecării, plata se va face integral la momentul rezervării;

b) in cazul agentiilor de turism partenere: conform contractului de colaborare si scadențelor date in confirmari.

c) neplata la scadență a serviciilor de transport confirmate dă dreptul Agentiei de a revinde locurile respective urmând ca, la momentul încasării, să le reconfirme numai în cazul în care mai există disponibilitate. Exceptie: cazurile justificate, pentru care s-a cerut si s-a convenit un nou termen de plata.