Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Prezentare Sunny Beach Bulgaria

Prezentare Sunny Beach Bulgaria

Sunny Beach 127 - unitati de cazare 7 - unitati de 5 stele , 64 - unitati de 4 stele , 55 - unitati de 3 stele , 1 - unitate de 2 stele ...

Citeste mai mult

Prezentare Sunny Beach Bulgaria


Stațiunea Sunny Beach: 127 - unitati de cazare: 7 - unitati de 5 stele , 64 - unitati de 4 stele , 55 - unitati de 3 stele , 1 - unitate de 2 stele

Sunny Beach este una dintre cele mai mari stațiuni de pe litoralul bulgăresc. Situată la 36 km nord de Bourgas,  88 km sud de Varna, Sunny Beach oferă peste 8-10 km de plajă, decorate încă din 1996 cu “blue flag” pentru servicii de calitate înaltă prestate pe litoral. Denumirea "Sunny Beach" din limba engleză este traducerea din limba bulgară a "Slancev Brjag", o regăsiți și ca "Slancev Briag", si ca "Slancev Bryag". Sunny Beach este o combinație magică a muntelui și a plajei, vecinătatea orașului antic Nessebar – edificiul arhitectural și istoric al culturii bulgare (partea de sud) - lipsa mareelor și magnificele parcuri interioare – aceasta este imaginea completă a stațiunii Sunny Beach.

Agenția de turism Air Tour Travel din Sibiu vă recomandă să petreceți câteva ore și la Aqua Park-ul din Sunny Beach și Nessebar. Prețul biletului de intrare include și transportul gratuit din preajma hotelului și până la Aqua Park – Este suficient să contactați un reprezentant Aqua Park sau un reprezentant Air Tour Travel și veți primi toate detaliile.

Pentru alte tipuri de excursii opționale ce pot fi făcute din Sunny Beach, nu ezitați să contactați agenția de turism Air Tour Travel din Sibiu.

CHARTER AUTOCAR BULGARIA 2020 OPERAT DE AIR TOUR TRAVEL

COPILUL PANA LA 14 ANI - TRANSPORT GRATUIT (INSOTIT DE 2 ADULTI)

Turistii vor fi lasati in vara 2020 cat se poate de aproape de hotel.

Early Booking CHARTER AUTOCAR – rezervările efectuate pana în 06.03.2020 si achitate integral în termen de 7 zile de la momentul rezervarii - pentru programele de vara, beneficiaza de reducerre de 10%.

Anularile rezervarilor cu discount de Early Booking conduc la penalizari de 100%. Pentru pachetele Early Booking primul copil pana la 14 ani beneficiaza de gratuitate 100% (insotit de minimum doi adulti – se achita doar transfer Deva, Alba, Sebes - 5 E)

OFERTA COMPLETA TRANSPORT: https://www.airtourtravel.ro/autocar-bulgaria-2020-air-tour-travel

TARIFELE AFISATE IN DREPTUL HOTELULUI INLCUD DOAR SERVICII DE MASA, CAZARE SI TAXA DE STATIUNE

Aqua Park Action Sunny Beach

   Aquapark-ul Action este un parc acvatic tematic situat in partea de vest a statiunii Sunny Beach. Acesta este primul parc acvatic din Bulgaria si poarta cu mandrie numele de "actiune", deoarece nu exista nici o modalitate de a va plictisi aici.

   Din 2001 Action Aquapark a parcurs un drum lung si s-a transformat intr-o atractie de vara renumita in Sunny Beach si zona Nessebar.

   Au fost construite tobogane noi de apa si atractii, iar calitatea serviciilor este impecabila.

Pe o suprafata de 36 000 m2, veti gasi 30 de atractii acvatice, baruri tematice si restaurante, toate acestea inconjurate de copaci tropicali palmieri si arbusti mediteraneeni, poduri din lemn peste raul lenes ce are o lungime de 330 de picioare, gheizere si fantani, zone frumoase pentru plaja, mers pe jos si relaxare.

  Descoperiti animalele din Mini Gradina Zoologica, gustul alimentelor proaspete si delicioase, diversitatea de cocktailuri de la bar sau Casa de Inghetata.

Numai in Action Aqua Park:

  • cel mai rapid tobogan, care va invita sa alunecati cu aproape 70 kilometri/ora
  • cel mai abrupt tobogan (18 metri inaltime) - "Kamikadze"
  • dinamica Niagara
  • toboganul acoperit "Black Hole" cu o lungime de 150 de metri

Printre alte atractii mai reprezentative, care fac parcul unic sunt:

  • toboganele de mare viteză: Xtreme si Hydrohut
  • interesantul "Turbolence"
  • marea "Wave Pool"
  • Adventure Island H2O, o atractie unica pentru copii, oferind opt tobogane, gheizere, fantani, cascade, tuneluri si poduri din franghii.

Detinatorii de carduri si re-intrarea

   Posesorii de carduri trebuie sa le prezinte la intrare pentru a avea acces in parc.

Cardul de intrare este valabil doar o data pe zi. Oaspetii care parasesc parcul si intenționeaza sa se intoarca trebuie sa ceara sa li se aplice o stampila pe mana inainte de a iesi din parc.

Atunci cand veti reveni in parc, trebuie sa intrati pe poarta de re-intrare aratand stampila. Transferul stampilei de pe mana este o incalcare a politicilor "Action Aquapark" si este strict interzisa.

Alimentare, bauturi si racoritoare

Produse alimentare, bauturi si racoritoare nu pot fi aduse in parc.

Bauturi alcoolice

Nu aveti voie sa intrati cu bauturi alcoolice Aquapark. Acestea pot fi cumparate din incinta parcului si nu pot parasi localul din care sunt achizitionate.

TRANSFER GRATUIT CU AUTOBUZUL LA AQUA PARK

Traseul № 1 – St. Vlas

  1. Kambanite Dinevi Resort
  2. Sky Hotel/Sineva Hotel
  3. Vita Mores
  4. St. Vlas Center
  5. Peshev Hotel/Julia Hotel
  6. Melodie Hotel

Traseul № 2 – SunnyBeach

  1. RIU Helena Resorts
  2. Efir Hotel
  3. Palm Court Hotel
  4. Opal Hotel
  5. Sunny Beach CentralBus Stop
  6. Svezhest Hotel
  7. Pomorie Hotel
  8. Arda Hotel
  9. Continental Park Hotel
  10. Favorite/Regata/Breeze Hotels
  11. Kotva Hotel /Imperial Hotel

Traseu in statiune №1

Trakia Hotel – Maritsa Hotel – Continental Hotel – Corona Hotel – Sredets Hotel – Nessebar Beach Hotel – Evropa Hotel – Pomorie Hotel – Jeravi Hotel – Coliseum Hotel – Helios Palace Hotel

Traseu in statiune № 2

Perla Hotel – Yunona Hotel – Barcelo Royal Beach – Venera Hotel – Globus Hotel – Astoria Hotel – Grand Hotel Sunny Beach – Chaika Hotel – Excelsior Hotel – Glarus Hotel – Regina Hotel

Traseul № 3 - Nessebar

  1. Festa Panorama Hotel
  2. Post Office
  3. Old Nessebar
  4. Marina Palace Hotel
  5. Boulevard Hotel
  6. Bilyana Beach Hotel
  7. Marieta Palace Hotel

Traseul №4 - Ravda

  1. RavdaCentral Bus Stop
  2. Delfin Hotel
  3. Sol Nessebar Bay/Mare/Palace

Traseul №5 – Elenite Resort

  1. Locul de intoarcere al autobuzelor in Elenite
  2. Cesar Palace Hotel
  3. Zornitsa Sands Hotel
  4. Panorama Fort Noks

Nota: Dupa ora 15:30 autobuzele gratuite circula doar din directia Aquapark catre statii sau hoteluri.

Program hoteluri Sunny Beach

Data deschiderii: 25 Mai

Data inchiderii: 11 Septembrie

Orar:

  • 25 Mai - 28 Iunie: 10:00 to 18:00
  • 29 Iulie - 23 August: 10:00 to 18:30

Pentru mai multe informatii si bilete, va rugam sa contactati reprezentantul nostru din statiune.

Va rugam, retineti ca toate atractiile acvatice si toboganele se inchid cu de 30 minute inainte de ora inchiderii parcului!!

Condiții generale – cazare hoteluri Sunny Beach 2020

I Informatii generale:

1.Check-in-ul se face de obicei incepand cu ora 14:00 (si se intra cu snack-uri la All Inclusive si cu cina la Demipensiune si se iese cu pranzul) si check-out-ul cel tarziu la ora 12:00;

  1. Copiii care beneficiază de reducere în cameră cu 2 adulti vor fi trecuți pe voucher (indiferent de vârstă); reducerile/gratuitățile pentru copii sunt menționate la fiecare hotel în parte, în oferta standard;
  2. Repartizarea camerelor se face la recepția hotelului, mentiunile si observatiile facute in momentul rezervarii reprezinta dorinte ale turistilor, ca de exemplu: sa fie camere alaturate, camere pe acelasi etaj, camere situate la etaj inferior sau etaj superior, pat matrimonial, sau un anumit tip de vedere. Ele nu se garanteaza si nu se pot confirma. Repartitia  camerelor se face strict la receptia hotelului in functie de disponibilitatea la momentul cazarii (si nu din agentie), indiferent de data la care a fost trimisa rezervarea. Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului;

4.Toate rezervările sunt valabile până la ora 24.00 a zilei de cazare după care, dacă turiștii nu anunță agenția sau hotelul că întârzie, acestea se anuleză.

  1. Conditii de rezervare Early Booking:
  2. a) Early Booking este valabil doar daca este mentionat in rezervare si in voucher.
  3. b) Rezervarile modificate nu mai beneficiaza de Early Booking.
  4. c) Rezervarile neachitate conform termenelor de Early Booking se vor anula automat.
  5. d) Nu sunt admise schimbări pentru rezervările cu Early Booking după transmiterea și achitarea rezervării. Orice tip de schimbare este considerată o nouă rezervare și se poate confirma în limita disponibilităților. Noua rezervare nu va beneficia de nicio reducere.
  6. e) Rezervarile neachitate integral conform termenelor de Early Booking se vor anula automat, pierzându-se avansul.
  7. f) Reducerile de Early Booking nu se aplică la suplimente (de masă sau de vedere la mare) sau la taxele de stațiune.
  8. g) Reducerile de Early Booking, Extras sau ofertele speciale nu se cumulează (decât dacă se specifică altceva).
  9. h) Pierderea reducerii de Early Booking nu este o penalizare, ci inseamna pierderea unui beneficiu oferit in anumite conditii care nu sunt respectate. Penalizarea se aplica la un serviciu neutilizat.
  10. Nopțile gratuite se acordă din perioada cu cel mai mic tarif.
  11. În cazul părăsirii hotelului mai devreme de data de check-out, indiferent de motivul invocat de turist, după efectuarea check-in-ului, agenția se află în imposibilitatea de a returna diferența de bani pentru nopțile nepetrecute în hotel, penalizările fiind de 100%.
  12. În cazul în care turiștii optează pentru transport individual, agenția de turism AIR TOUR TRAVEL din Sibiu recomandă turiștilor să nu parcheze mașinile în stațiuni în locuri neamenajate, ci numai în parcări contra-cost (majoritatea hotelurilor percep taxe pentru parcarea mașinii, neincluse în pachet – între 5 și 10 E/zi/mașina, în funcție de hotel și de stațiune).

9.Tarifele transmise sunt valabile doar pentru cetateni romani. Tarifele pentru alte nationalitati sunt la cerere.

  1. În general, regimul de masă All Inclusive presupune ca în ziua cazării turistul să intre cu cina și în ziua plecării se iese cu prânzul.

11.Patul suplimentar  poate sa fie o canapea extensibila, un fotoliu extensibil sau un pat pliant.

12.Intrarea la cazare a turistului si parasirea acestuia dupa check-in reprezinta optiunea clientului, anularea pachetului reprezentand penalizari de 100% pentru intregul sejur, indiferent de motivul parasirii hotelului

  1. Reducerile (inclusiv Early Booking si Extras) nu se aplica la suplimente de masa pentru adulti sau copii, la cinele festive de Craciun si de Revelion, la suplimentele pentru adulti sau copii cazati in pat suplimentar, suplimente pentru parcare, baby cot, etc.
  2. Este posibil sa existe anumite diferente intre tipurile de camere din oferta hotelurilor si tipurile de camere de pe site-ul oficial al hotelului respectiv/site-ul agentiei Air Tour Travel.

15.Termenul de apartament difera de la un hotel la altul. Apartamentele pot avea 2 camere separate, cu sau fara usa intre ele sau pot consta intr-o singura camera mai spatioasa.

16.Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea. In aceasta categorie sunt incadrate camerele care au vederea in directia marii. Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in  apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele.

  1. Nu se garanteaza locurile de parcare din agentie. Acestea pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, acolo unde este cazul.
  2. Mentiunile si observatiile facute in momentul rezervarii reprezinta dorinte ale turistilor, ca de exemplu: sa fie camere alaturate, camere pe acelasi etaj, camere situate la etaj inferior sau etaj superior, pat matrimonial, sau un anumit tip de vedere. Ele nu se garanteaza si nu se pot confirma. Repartitia  camerelor se face strict la receptia hotelului in functie de disponibilitatea la momentul cazarii (si nu din agentie), indiferent de data la care a fost trimisa rezervarea. Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului.
  3. Unele hoteluri pot solicita la check-in o anumita suma de bani reprezentand contravaloarea garantiei pentru eventuala consumatie din minibar, convorbiri telefonice, anumite daune, etc. Aceasta garantie poate fi platita in cash sau cu cardul  si li se returneaza turistilor la plecare.

20.Serviciile de demipensiune includ micul dejun  si cina - nu sunt incluse bauturile. Acestea se achita direct de  catre turisti la restaurantul hotelului. Aceste servicii difera de la un  hotel la altul si de la o tara la alta.

  1. Alegerea pachetului turistic sau a unui hotel reprezinta decizia turistului, iar responsabilitatea alegerii acestuia ii apartine in intregime.
  2. Datele de nastere (corecte) ale copiilor trebuie transmise obligatoriu odata cu rezervarea. Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise (nume/prenume turisti, data nasterii - in cazul copiilor, check-in, check-out, hotel, tip camera, nr. oferta speciala sau Early Booking), apartine in totalitate solicitantului. Daca se constata neconcordante intre rezervarea transmisa catre noi si datele reale ale turistilor, diferentele de tarif aparute ca urmare a corectarii revervarii se vor factura ulterior si vor fi suportate de catre solicitant. Verificarea datelor din documentele de calatorie ale turistilor intra in atributiile solicitantului; acesta raspunde direct pentru veridicitatea lor.
  3. Sezlongurile și umbrelele la piscină și la plajă în cazul in care sunt gratuite sunt puse la dispoziția turiștilor în limita disponibilităților.
  4. Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea. In aceasta categorie sunt incadrate camerele care au vederea in directia marii. Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele. De asemenea, vederea la mare nu inseamna neaparat vedere frontala la mare. Poate fi vedere frontala la mare cand sunt 2 tipuri de camere: cu vedere laterala la mare si cu vedere frontala la mare.
  5. In general ora de check-in la majoritatea hotelurilor este incepand cu ora 14:00, sau mai tarziu, in functie de gradul de ocupare a hotelului. Pentru alte hoteluri ora de check-in este dupa 15:00, iar check-out-ul se face la uneori la ora 10:00 sau pana la ora 12:00 dimineata. In functie de disponibilitate, poate fi posibil late check-out, la cerere, la fata locului si contra cost. La All Inclusive se intra cu gustari si cu masa principala cina si se iese cu pranzul. La Demipensiune de asemenea se intra cu cina si se iese cu pranzul.
  6. Fotografiile de pe ofertele hotelurilor și de pe site-ul www.airtourtravel.ro Imaginile prezentate sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.

II Anulari si no show:

  1. Penalizarile pentru anulari sau no show sunt specifice fiecarui hotel in parte.
  2. Orice modificare in rezervare este considerata anularea rezervarii initiale si respectiv o rezervare noua.
  3. Daca turistii parasesc hotelul mai devreme decat in rezervarea initiala, acestora nu li se va returna suma de bani pentru noptile ramase

III Overbooking:

  1. In cazul in care hotelul anunta overbooking, AIR TOUR TRAVEL are dreptul de a reloca turistii intr-un hotel de aceeasi categorie sau de o categorie superioara, iar turistii sunt obligati sa accepte variantele propuse, agenția de turism AIR TOUR TRAVEL nefăcându-se răspunzătoare de situații OVERBOOKING.

IV Reclamatii si plangeri:

1.In cazul in care apar plangeri referitoare la serviciile turistice, AIR TOUR TRAVEL va face tot posibilul pentru a le rezolva cu cooperarea reprezentantilor locali. Daca solicitarile nu sunt rezolvate pe loc si se primeste de la  turist o plangere oficiala in scris, acesta trebuie sa fie trimisa in termen de maxim 2 zile de la data evenimentului reclamat. In acest caz, AIR TOUR TRAVEL va transmite un raspuns oficial in termen de 30 de zile.

V Clasificarea hotelurilor:

  1. Clasificarea hotelurilor este data de partenerul bulgar, fiind bazata pe criteriile de clasificare locale si poate sa difere de categoria oficiala. Acestea difera de la o tara la alta. AIR TOUR TRAVEL promoveaza hotelul cu clasificarea oficiala acordata in Bulgaria si nu se face raspunzatoare de neconcordanta intre asteptarile turistilor si clasificarea oficiala.

Filtre

Cauta hotel


Stele


Tip Oferta


Destinatie


Categorii


Facilitati

Vezi mai mult

Filtreaza Aplica Filtre
Ordoneaza dupa:

Au fost gasite 34 hoteluri

Sunny Beach, Bulgaria Vezi locatia pe harta
Charter autocar Bulgaria din Deva, Alba, Sebes, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti 2020 cu AIR TOUR TRAVEL
 | 
Early Booking 2020
  • Seif
  • Loc de joaca pt copii
  • Bar
  • Restaurant
  • Piscina exterioara
  • Fitness
  • Centru Spa & Wellness
  • CH ( incalzire centralizata )